28.08.2022

Продуктові набори для прифронтових областей: міжнародна мережа ALDI стала партнером «Рятуємо життя»

Гуманітарний проєкт бізнесів SCM «Рятуємо життя» розпочав співпрацю з міжнародною мережею супермаркетів ALDI. У нового партнера по дисконтним цінам буде закуплена велика партія продукції, якої вистачить для формування 50 тисяч гуманітарних наборів для мешканців прифронтових регіонів України.

Німецька мережа супермаркетів-дискаунтерів ALDI Nord – одна з найбільших у світі. Вона нараховує понад 5300 магазинів у 9 країнах. Завдяки мінімальним націнкам , розгалуженій мережі та уніфікації асортименту ALDI впродовж більш ніж 100 років зберігає низькі ціни на свої товари при високому рівні їх якості. Саме тому гуманітарна ініціатива «Рятуємо життя» вирішила об’єднати зусилля з нею та почати формувати набори з продуктів харчування мережі для допомоги десяткам тисяч українців.

В продуктовий набір від ALDI входять м’ясні та рибні консерви, борошно, макаронні вироби,  крупи, сіль, цукор, олія. Такий склад рекомендовано ВООЗ із огляду на його енергетичну цінність. Перша партія в 5 тисяч гуманітарних пакунків вже збирається в Європі та незабаром відправиться в Україну. В першу чергу їх отримають соціально незахищені категорії населення та вимушені переселенці в опорних містах ініціативи «Рятуємо життя». За п’ять місяців роботи проєкту гуманітарну допомогу отримали вже понад 140 тисяч людей.

Продуктові набори закуповуються завдяки фінансовій допомозі компанії Метінвест і донорів «Рятуємо життя». Долучитися до їх закупівлі та допомогти українцям, поруч із домівками яких проходить лінія фронту, можна за посиланням.

Нагадаємо, що за час існування проєкту до нього приєдналось близько 90 компаній по всьому світу, фінансова допомога яких вже склала 1,7 млн євро. Серед партнерів проєкту – AgriTrade Ukraine, що виступає Координаційним центром Федерального міністерства продовольства й сільського господарства Німеччини. У межах угоди планується надходження 200 тонн харчових продуктів і предметів першої потреби щомісячно.

Media