07.02.2023

«Рятуємо життя» – один з найкращих українських соціальних проєктів 2022 року

Гуманітарна ініціатива бізнесів SCM «Рятуємо життя» увійшла до списку кращих соціальних кейсів воєнного часу «Відповідальна країна». Голосуванням читачів проєкту MMR (Marketing Media Review) її відзначили у номінації «Корпоративний благодійний фонд».

Спецпроєкт «Відповідальна країна» – це альманах корпоративної соціальної відповідальності 2022 року. В нього ввійшли найкращі кейси воєнного часу, створені українськими бізнесами для допомоги мирним, війську і країні. Читачі MMR мали змогу своїми голосами обрати найбільш вдалі проєкти з більше як 80 представлених.

Складачі ренкінгу відзначили масштабність та різнонаправленість допомоги «Рятуємо життя» – від допомоги українцям харчами, предметами першої потреби та ліками до протезування постраждалих на війні й психологічної реабілітації співробітників.

«Ми вдячні проєкту MMR та його читачам за підтримку і визнання. Ця престижна номінація означає, що українці бачать нашу допомогу людям та країні в ці темні часи. Підтримку «Рятуємо життя» вже відчули 400 тис. мирних на прифронтових територіях – від найбільш незахищених категорій населення до наших співробітників та їх сімей, які попри все залишаються на своїх підприємствах, підтримуючи економіку країни. Ми постійно збільшуємо масштаби та обсяги допомоги, розвиваємо нові напрямки, а також вже займаємося плануванням післявоєнної відбудови країни. Ми підтримуватимемо людей стільки, скільки буде потрібно. А після нашої перемоги зробимо все необхідне, аби країна розпочала своє відродження якомога скоріше», – підкреслили у проєкті «Рятуємо жіття».

Зазначимо, що у список найкращих кейсів минулого року також увійшла мілітарна ініціатива «Сталевий фронт Ріната Ахметова», мета якої – зберегти життя та здоров’я українських захисників і допомогти країні вистояти й перемогти.

Media